torsdag 5 september 2019

Höst välkomnande.


Lite små höstruggigt är det just nu.
Men ena stunden skiner solen och nästa regnar det.

Jag tycker ju att det är mycket som inspirerar på hösten och sen jag skrev här sist så har det blivit en äppelkon, sååå mysigt att ha vid sin ingång eller hur...
Väldigt höst välkomnande.💚💚💚

Och idag gjorde jag det där vagnshjulet... Jag började fundera på det häromdagen men sen hann jag binda ihop det först idag.

Det är ju verkligen ett rönnbärsår så det är bara att passa på att frossa i de röda vackra bären.

Tänk...
när ljusslingan lyser på de röda bären en vacker höstmorgon när solen går upp eller en solig höstkväll...

Jag har inte svårt att tänka mig det.😍
Magiskt.


Sånt här pyssel ger mig energi och glädje!
Och inspiration.
Att få vara kreativ är det bästa som finns.
💚

När jag tog dessa bilder ösregnade det och var grått.
Lite skillnad om solen lyst, men de dagarna kommer ju också.
Då glöder rönnbären.


Jag håller också på och fixar och gör höstfint i butiken.
Vi har så mycket fina nyheter nu.



Glasljuskopparna med silverrand ska in i webshopen snarast.
De silvriga mineral ljusstakarna finns redan där.



Och så har vi fått påfyllning av de ståtliga trendiga pampasgräsen.
💚


Denna veckan har det varit ett fasligt flängande för min del i alla möjliga viktiga ärenden...
Tur man har flexibla arbetstider.


Imorgon tror jag bestämt vi får påfyllning från Klinta av de populära doftpinnarna.

Nästa vecka kommer nya ponchos, väskor, sjalar, pulsvärmare...
Ja, en massa höstgodis helt enkelt!
😍

Hoppas din vecka varit bra.
💚
På återseende.

Inga kommentarer: