söndag 29 september 2019

Gyllene höstdagar.


Jo jo, vi har haft finbesök i helgen.
Och jag tänkte så klart ska hon vara med på bild!

Men ni ser ju hur gärna hon ville detta...😂😂😂


Jag försöker tala henne till rätta men hon ser högst tvivlande ut eller hur?😉😂

Jag tänker i alla fall inte titta....
(tror jag hon tänker...😅)


 Jag fortsatte med mina övertalningsförsök...


Och jo då...


Till sist ställde hon upp.

Denna fina fröken skulle spendera helgen hos oss men sen blev det lite ändrade planer så det blev inte så många dagar som var tänkt, till ungdomarnas stora besvikelse.

Visst är vi väl matchande hösten ändå...😉
Jag i nya snygga blusen som finns i butiken och nätbutiken nu och svärmor och svärfars fina Sanna.

Och,
 vilken härlig hösthelg det varit!
Vädret har varit snällt och mjukt höstljummet och så där gyllene vackert som bara fallande lövtider kan vara och vi har hunnit med restaurangbesök och bio.

Idag blev det en tur till skogen.
En massa tvätt som vanligt på söndagar /varför blir det alltid berg inför denna dag...😌
Höstfix i trädgården som att bära in en del krukor, tvätta lite utemöbler, tulpanlökar har beställts som ska petas ner i trädgården inför nästa vårs fina blomning.
Och så avslutade jag med en god gryta och nu blir det bara soffhäng.

Och jo så klart.


Det blev en höstkrans och lite pyntande.


Det kliar ju alltid mina fingrar efter sånt här...


Hoppas helgen varit fin.

Säger hej med en önskan om en bra ny vecka till oss alla.
💚

Kram

Inga kommentarer: