tisdag 24 september 2019

Pyssligt.


Milda färger i höstkrans...

Hej tisdag.

Nu har jag precis gjort lite övningar jag fått i läxa av sjukgymnasten,
Det är nytt i livet att lägga in sånt regelbundet under dagen.

Jag har tre olika övningar att göra nu så det är bara till att "kämpa" på.


Nu har också de underbara suckulenterna kommit!
Knubbiga mysiga suckulenter med en så fin färg.


Den vackra blomsterljusslingan kom idag morse även upp i butiken.

Jag är överallt och fixar och donar och fotar och gör arrangemang och försöker vara kreativ och beställer varor, och svarar på mail...😌😂
Hjärnan jobbar på högvarv heela tiden med allt jag vill och måste.

Jag blir också aningens stressad, ska jag erkänna, av att det ska pressas fram jul redan nu...
Men är det inte lite tidigt...
Jag brukar i alla fall vänta till lite in i oktober...😃


Det jag dock tydligt märker är att det finns ett stort intresse för att komma och julpyssla så kanske tänker många på julen ändå och vill börja planera...😊
(julpyssel frågan fick jag redan i augusti från folk..😉)

Och med det i bakhuvudet att det finns ett jultänk hos många så blev det en mossig krans med äpplen och ljushållare för att jag ville visa vilka fina ljushållare vi fått hem till butiken nu.

Dessa är som spik och står stabilt när de trycks ner i underlaget.




 Ska jag ha något pyssel inför advent i år...

Troligtvis, men inget är spikat och jag sätter inte upp plan och datum för detta ännu för det finns lite att ta med i beräkningen för mig mer än bara jobb just nu så jag kommer att återkomma gällande detta.

Man får ta det lilla lugna.💚

Men sen när jag bestämt mig och spikat det hela så är man mer än hjärtligt välkommen att anmäla sig så klart.

Men i nuläget är ingenting bestämt.💚
Jag återkommer i frågan,😉


En av mina favoritleverantrer, BY On Design,  som har så coola saker har dessa salt och pepparkaren i form av insekter i porslin.😍
De är ju verkligen så fina att ha framme som prydnad också!


Dessa senaste nyheter jag skrivit om finns så klart i nätbutiken.

Kram!

Inga kommentarer: