måndag 1 juli 2019

Goodie bags packning inför lördag!


Hej.

Hoppas helgen varit härlig!
Jag har njutit av sol och bad, både hemma och i havet och god mat så klart som sig bör en helg när man ska leva gott.😊

Igår checkade jag ut totalt från sociala medier...åh vad det kan vara befriande!

Men nu är det vardag och jobb igen 
och 
vi fortsätter ladda inför Knäreds Dagen nu på lördag den 6 juli då vi har öppet 10-16 
och denna dag har vi vår gammeldags kaffeservering med hembakt.

Idag har jag förutom att baka 
bla packat ett gäng fina goodie bags inför lördagen!

För att få en härlig påse med fint från våra fantastiska leverantörer så ska man handla för minst 500:-
(gäller ej vid köp av antikt, jordgubbar och fika)
Och max en goodie bag per person.

OBS; givetvis begränsat antal påsar att dela ut så det är först till kvarn som gäller.

Representerade i gåvopåsarna detta år är;

Madam Stoltz, 
Mix By Heart, Klinta massageljus, Västanvinden, VK Vividi, Star Trading, A Lot Decoration och Eldgarden.

Påsarna innehåller samma från varor från alla leverantörer utom från Eldgarden som har valt en mix från sina varor...
(man får den påse man blir tilldelad)



Och vad innehåller de...
Bla massageljus, smycke, hamamhandduk, drömfångare, ljusslinga, krans, ljuslykta mm!

En del kommer tex att få vackra silverkulor på band från Eldgarden att hänga i trädgården i sin påse, någon får en fin skål osv.
Eldgardens gåvor är en superfin mix!

Ja jag är så glad att kunna dela ut sådana här påsar på lördag tack vare underbara leverantörer!
Påsarna är dubbelt så stora som förra året...😍


Jag visade ju Hamamhanddukarna som finns i dessa goodie bags i ett inlägg i förra veckan och här ger jag en sneak peak på smycket från fantastiska Mix By Heart som alla som får en goodie bag får.



Välkomna på lördag!

Hoppas vi ses!

Kram Mariette

Inga kommentarer: