onsdag 10 juli 2019

Påfyllning på rean.


Här sitter jag och "Buddha"))😉

Nu är rean påfylld i nätbutiken med mera kläder som bla denna jättefina sköna ponchon!


Idag fyller jag på för fullt ute i antiken och det innebär också att en del möbler ska flyttas och bäras.
Eftersom "jag kan själv",...😂, så höll det också på att sluta i en olycka men jag klarade mig med nöd och näppe och det var bara ett skåp som föll nerför en trappa och inte jag också))

Skam den som ger sig!
😌
Ja alltså ibland är det bra att vara envis men inte alla gånger.

Hur som helst så gick det bra rätt så bra och jag slet mest upp en skada som jag inte haft ont av på några dagar...Men det var ändå det lilla med tanke på hur det kunde gått.

Till det jag ville ha sagt!
Nu åker det ut nya fina glas, skålar, tavlor, tallrikar, lampor osv i antiken.

Kolla insta stories för mera bilder.

Ha en bra dag!

Inga kommentarer: