fredag 19 juli 2019

Diamonds...


Så här i semestertider är det många som kommer till butiken och säger att de följer på instagram, eller läser bloggen, och ibland gör de både och!
Sååå roligt!💚
Jag blir så glad för alla fina människor och härliga leenden.

Vi har ju som jag skrivit innan öppet precis som vanligt fast att det är semestertider.

Jag vet inte riktigt, när, hur och allt det där om jag ska försöka ha lite semester.
Eller ledigt.😏

Något kommer det nog att bli men inget är bestämt ännu för vi har en pågående badrumsrenovering vi inte kan lämna just nu och så har vi en dotter som jobbar och sliter 
så allt är liksom lite hängande i luften...


MEN, jag kan inte låta en hel sommar passera utan att få känna sommarkänsla mer än en halv lördag och en söndag, (vilket ju är helgerna när man har butik).💚

Valet och kvalet alltså.
Ångest över att ta lite ledigt, ångest över att inte ta lite ledigt.

Sommar och semester är ingen självklarhet helt enkelt.


 💚

Vi har fått hem fina "Diamond" speglar från House Doctor.

Dessa passar i alla rum, sovrum, hall, vardagsrum och även badrum.
(det är inte alla speglar som funkar i badrummet)

Snygga att göra ett vackert blickfång med på väggen efter smak och önskemål!
(även superfint att lägga på bord som dekoration, vid dukning mm!)


Vackra fasade kanter...
Säljs i set om 4 st.

Finns i butiken och nätbutiken.



Trevlig fredag på er!

Kram och på återseende!

Inga kommentarer: