söndag 21 juli 2019

En kväll i Båstad och en kik på nya badrummet


När det är tennisvecka i Båstad brukar vi åka och hälsa på våra kompisar en runda där.
Det är så mycket sommarkänsla över det och en mysig tradition.

Ska erkänna att jag var sjukt trött efter jobbet igår och hade lätt somnat i en solstol eller nåt😉, men ibland får man ändå ta sig i kragen och åka iväg trots allt för man vet ju att det kommer att bli så mysigt!
Sommaren är ju kort så det går knappast att slösa bort för många dagar.
😊

Jag har ett samarbete på instagram just nu med smycken så vi passade på att ta några foton.
Vår kompis är så bra på det där med att fota och tycker det är roligt så det är ju perfekt.😉
Jag är tacksam för hjälpen.💚


Vad företaget heter och vad det är för samarbete får ni kika in på instagram för att ta reda på.

Jag är i alla fall så glad för mina smycken i rosè guld och har fått många komplimanger för dem.😊


Båstad by evening.

Kände verkligen när jag gick där igår att nu måste jag snart ha lite ledigt!
Längtar så mycket efter semesterfeeling på riktigt nu!



I Båstad gillar vi att äta på Fiskekajen och så blev det även igår kväll.
Fiskgrytan eller räkmackan är mina favoriter.
Igår blev det fiskgrytan.
😋



Inte ofta min man är med.
 💜


Idag har jag städat och torkat och gnott i nya badrummet heeela dagen.
Imorgon ska det "silikonas" så då måste det vara rent och fritt från damm och kaklet behövde verkligen torkas efter fogningen osv.

Sista väggen blev kaklad i fredes.

Så här såg det ut en kväll tidigare i veckan.
Spegel och glasduschvägg har kommit upp!


Badkaret hade burits in...


Ja alltså  när jag kom hem den kvällen och såg att saker börjat komma på plats...
Det var en magisk känsla!

En renovering som varit en plan, skisser, tankar, funderingar och beslut sedan ett och halvt år har börjat se sitt slut.
Helt underbart!!!


Nu ska vi starta grillen här.
Sedan ska en son med kompis hämtas i Halmstad och dottern som också är i Halmstad och jobbar och sliter ute i Tylösand behöver cykelassistans och lite saker hemifrån.

Vilka stora barn man har nu, helt otroligt.

Hoppas ni haft en fin helg.

Kram!

Inga kommentarer: