lördag 13 juli 2019

Senaste dagarna på instagram.


En famn med borstnejlikor.


Jag gillar extra mycket just nu att fota med mobilen.
Det är så snabbt och smidigt.

Och det är så mycket man vill ta en bild av så här sommartid när mycket inspirerar.

Dagens blogginlägg blir ett med lite bilder som jag lagt ut på instagram och insta story de senaste två dagarna.


Jordgubbarna hade extra strykande åtgång på fredagen men som tur var kunde vi få dubbel leverans med hemkörning både på morgon och eftermiddag den dagen.

Sommartid kräver jordgubbar och helgen lite extra.😊


Rean är påfylld.


Palmbladsdekoration i trädgården bakom butiken med vimplarna som glada sommartecken.


En härlig sommargrupp med björnbär, dahlia, alunrot, sedum och lavendel.


Och den där fredagsmorgonen, den började ju så vackert så jag tog en liten runda i trädgården innan jag körde till jobbet.

Ovan chokladblomma och svart petunia.

Nedan jätteverbena, cordyline och silverfall.


Jag fortsätter bära ut nytt till antiken.
Här några härliga sommartavlor.


En ögonblicksbild inifrån butiken...


När det regnade och jag sprang mellan butik och uthus så kunde jag inte låta bli att tänka att de där regnmätarna med grön kula, de är allt fina de))
😊


På återseende och njut av helgen.
💚

Inga kommentarer: