tisdag 12 april 2016

Ute i antiken...


Vilka dagar vi har nu!
Solen till låns ett par dagar innan det tydligen ska bli lite sämre igen.

Men nu är nu.

Idag morse såg det ut så här på gården bakom butiken....

Alla trädgårdskloten från Trädgårdsverkstan skimrade så vackert i solen när jag drack mitt morgonkaffe så jag var tvungen att ta några bilder...



När jag tar bilder så är det så att om jag inte lägger in dem här samma dag eller ibland dagen efter så faller de i glömska för annat kommer emellan...
Alltid är det något annat nytt som jag då hellre lägger upp här på bloggen.

Men jag tog ju lite bilder från antiken när jag höll på där nere i fredes så nu lägger jag in dem innan de faller i glömska och blir helt inaktuella...
Jag vet ju att en del av er tycker om att se lite bilder där ifrån och det är inte så ofta jag blir färdig att fota där inne.

Så här är ett litet bildregn...


Nya möbler som ska in och ommöblering pågår!




 Vi har många fina glas, brickor och kul udda detaljer...



Fina karaffer har vi gott om.

Såg ni förresten på "Vem bor här" på SVT1 igår?
(väldigt bra om man är inredningsintresserad...om ni mot all förmodan kanske missat det...)
Där var hur som helst en bröllopsfixande dam som hade en stor samling glaskaraffer...






Ja som ni ser finns det en del av varje här ute...

Njut av dagen!
Det ska jag passa på att göra i eftermiddag!

Kram

1 kommentar:

Meta sa...

Nej men oj dit måst jag komma hur mycket som helst jag skulle kunna ta med hem Riktigt kul. Får leta på var du finns så kanske jag dyker upp någon dag i vår.
Ha en fin och skön vecka
Kram Meta