fredag 15 april 2016

Oh la la, I love!


Det kom som sagt en leverans igår från Tine K.

Här ser ni vad jag lagt in i nätbutiken idag.

Vi har fått påfyllning på de fina populära krukorna som finns i två storlekar...

Bambupallarna är en favorit som nu finns att köpa igen.


Handdukar Palma i 100% bomull...

Lätta och supersköna och torkar snabbt upp på stranden efter att de blivit blöta.

Kan även tipsa om att de är så fina att använda som duk...( så de har verkligen två användningsområden!)


Mörkbladig oxalis som jag är så glad i!


Nya ack så fina bambubord)).






 Dessa mjukt fyrkantiga ugnsformarna i serien running glaze finns i två storlekar.
Passar lika bra till ugnen som till uppläggnings/serveringsfat...
Vackra då man ser ådringen i keramiken genom den tunna vita glaseringen...
Handgjorda med känsla...


Dracena vill jag ha hemma varje år!
En solitär som även är så fin i samplanteringar.


Dags för mig att rusa!

Fin fredag!

3 kommentarer:

Meta sa...

Så mycket fint du fått hem.Hoppas det finns lite kvar när vi (min väninna och jag kommer på besök) vi har bestämt oss för att ta en långtur över en dag till dina trakter.Har du nåt bra tips att se såg säg till
Ha det gott på fredagen
Kram Meta

Ekenäsliv sa...

O la la säger jag med!!!!!
Stor wowfaktor!
Ha en riktigt fin helg!
Kram Anna

Tulipa sa...

Hej Meta.
Vad kul att ni tänker ta en långtur! Ni är så välkomna.
Vad man kan ta på vägen beror ju lite på vilket håll man kör men ett gäng tjejer som besökte oss idag på sin utflykt skulle tex inom Strömma Farmlodge och Heagårds Skafferi...Det finns många guldkorn men det beror ju lite på vad man är intresserad av att se och göra...
Kram Mariette

Anna,
visst är det snyggt))!
Trevlig helg till dig!
Kram Mariette