torsdag 21 april 2016

Femme, Capri och Lo-ika.


Femme Collection Rachel Blouse

Hej Torsdag.

Vi kör lite mera kläder från Linda`s i Knäred.

Jag lånade som jag skrev sist hem lite kläder från henne för att prova hemma i lugn och ro.

Femme Collection, som ju är Hanna Graafs kläder, finns att handla i utvalda butiker och på nätet (och hos Linda då så klart!) har en enkel klassisk look som jag gillar med mycket raka vackra linjer och snitt.


Favoritmodell på blus som jag köpte i annan färg i höstas.
I vårens kollektion kommer de i fräscha vårmönster och färger...



Mitt halsband och armband är från Lo-ika, min nätbutik.

Idag 21/4 kör vi fraktfritt på just SMYCKEN och SJALAR.
Välj alternativet Hämta hos Tulipa 
när du kommer till kassan så går frakten in på 0:-.
Gäller fram till midnatt.


Eller ska man välja denna färgkombinationen.
Jag gillar ju rosa också...


Ett annat märke som hittas hos Linda`s är Capri Collection.

Lånade hem en påse Capri att prova och denna behåller jag.
Sienna Sweater.
Gillar fina enkla detaljer som denna har med ryggen.


Halsband Elvi Lo-ika


Fin vårkväll igår också.
Lyckades hinna med en sen kvällspromenad i skogen och det doftade som av vitsippor överallt...

Magiskt.


En annan Capri.
Jenina Kaftan.


Armband Bim och halsband Fina, Lo-ika.
Örhänge gamla.
Klocka Triwa.

 Långkofta Damon Cardigan, Capri Collection, i tunn fin stickning.
Här med sjal Margit från Lo-ika.



Bästa torsdagen till er!

Jag ska fortsätta röja, städa i rummet för våra uteblommor.
Det är ett evigt städande för att saker ska hållas up to date men det är roligt när man får feeling och det blir förändring!

Kram M

Inga kommentarer: