måndag 18 april 2016

Butik, poddar och lite jag.


Fixat om och plockat fram nyheter har jag gjort idag.
Så nu ser det ut så här innanför dörren till butiken med vårnyheter från Tine K Home och Cozy Room.
Detta känns vårfräscht med en hint av sommar även om dagens väder fortsatt är så långt ifrån det man kan komma.
Det är mera höst och halvstorm.

Har precis varit ute på en långpromenad och jag höll sannerligen på att blåsa av uppe på vallen när vinden satte full fart.

Älskar att gå promenader och lyssna på poddar. Ikväll hann jag lyssna på Fredagspodden med Hanna och Amanda och Wahlgren & Wistam med Pernilla och Sofia.
Min tredje favorit podd är Lillelördag med Anitha och Ann.

Varje onsdag kommer Lillelördag, varje fredag Fredagspodden och söndagar Wahlgren & Wistam.
Check, min vecka med poddarna!
(Fast jag lyssnar oftast inte den dagen de kommer ut utan när det passar mig men något att se fram emot är det.)


Myrcine är en favorit för mig.



Tine K Homes nya ljuvliga handdukar i 100% bomull.

Lite planering vid köksbordet innan idag...


Jag tillhör dem som skriver mycket, kanske lite för mycket, för sen får jag en faslig massa lappar och viktigheter nerpräntat och när jag ska ha rätt lapp...
Var har jag den då....hmmm...
Lite så är jag även om jag försöker mitt bästa att hålla det organiserat.


Kvällshej från mig och tack för att du tittar in.

1 kommentar:

Unknown sa...

Je découvre ton blog aujourd'hui et j'aime beaucoup ! Simplicité et beauté des photos....je reviendrai te faire un petit bonjour de France!
Bises
Florence (http://www.obsolescences.canalblog.com)