tisdag 26 augusti 2014

Till Augusti...

 
en krans 
...med ljung och björnbär...
 
En liten augustihyllning.
 

 
Krans med Enjoy Candles i mitten.
Brandsäkert och vackert.
 
 
Men hörrni, sista veckan i augusti.
Vart tog hela den långa underbara sommaren vägen...
 
Jo den försvann för min del i att bara ha det bra.
Ja, en massa jobb förstås också, men det jag minns mest av sommaren 2014 är vår resa och alla härliga stopp och utflykter som hela den där ledigheten bestod av.
 
Jag hade inte under dessa veckor minsta lust att fixa med något hemma.
Jag ville bara vara.
Ni vet, vara fri och borta från allt där som man alltid är annars.
 
Jag tror man behöver det ibland.
Det ger så mycket även efteråt.
 
Men nu, när det är vardag och arbete och ny säsong så älskar jag att fixa och dona och förändra igen.
 
Både på jobbet och hemma där diverse byts ut för att det är roligt med förändring och förnyelse...
 
Som sagt, allt som vanligt.
Och det är ju vardagen vi har mest av så det är bäst att göra den bra.
 
Kram från mig


3 kommentarer:

Mantelilaakson Susanna sa...

It's so pretty! And I can feel the autumn and the scent in my heart allready!

AnnaHelena sa...

Så lyxigt och originellt med björnbär i kransen! Vilken bra idé!

Kram // AH

Anonym sa...

Underbar! Eva