fredag 22 augusti 2014

Sensommarens första...


 
Sensommarens första höstiga krans!
 


 
Hej Fredag!
 
Åh det känns allt härligt att skriva just fredag!
 
Det har varit jätteroligt att komma tillbaka till jobbet men det har varit en galen vecka med mycket. Mycket som händer. Både i butiken och med leveranser och på det privata planet.
 
Det känns som att man under helgen i alla fall ska få andas ut lite...
 
Men, jag känner mig själv och det finns stor risk att jag tar hem av alla underbara nyheter för att försöka hinna fota dem också för de anländer nu i rasande fart och det är stor lycka varje gång man får packa upp nya fina saker.
 
Ni som önskar sidenlampor...
Jag har nya på G. Eventuellt kommer de idag annars på måndag.
 
 
Kransar är lika fina att lägga på en bricka, eller som här på en stor gammal glasflaska, som att hänga på dörren))!
 

 
Samtidigt som augusti tuffar på så kliar det i kransbindarfingrarna.
 
Nu är vackraste tiden att börja vara kreativ med vad naturen har ett bjuda av.
 
Glad fredag och glöm inte att försöka fånga dagen!
Det ska jag tänka på!
 
KRAM

3 kommentarer:

Jenny sa...

Wow, vilken fin!!!

/Jenny

Designe sa...

Fantastiskt fin krans och så snyggt mot svart dörr! :)
Ha en fin helg! kram

Anonym sa...

Dina underbara kransar! Eva