måndag 25 augusti 2014

Drömfångare och mera nytt fint!))



 
För alla drömmar du drömt och ska drömma...
 
 
Så var de här.
Drömfångarna.
 
Underbara, skira och trollska med sina nät och fjädrar och cirkeln som är evig.
 
Både jag och Olivia vill ha en varsin...
Passar tydligen både "liten och stor".
 
Och nog är den vacker där den hänger i all sin enkelhet...
 
Drömfångare liksom balikorgar och sidenlampor i ballongmodell är nytt i nätbutiken idag.
 

 
Vi plockar upp nya höstblommor och packar paket för glatta livet.
Full rulle alltså på måndagen som det brukar vara.
 
 
Ha en skön start på veckan.
 
Kram!


3 kommentarer:

Jenny sa...

Vilka jättefina drömfångare! Efter de senaste nätterna kanske jag skulle behöva en. Har drömt så otroligt knepiga drömmar!

/Jenny

Anonym sa...

God morgon !
Såg på bilden med drömfångaren att du har ett olivträd inomhus.....Hur sköter du det ? När jag tar in mitt faller bara bladen av....Lena i Färjestaden

Tulipa sa...

Hej Lena!

Mitt olivträd har stått ute hela sommaren,- jag tog bara in det nu för några dagar sedan... Det trivs ju som sagt bäst ute och har en tendens att tappa sina blad när det kommer inomhus men jag tänkte njuta av mitt inne ett tag nu och sen får vi se... Det vill sedan under vintervilan stå ljust och svalt.

Ha det bra!