söndag 17 augusti 2014

Lite till höstgarderoben

 
Höstnytt i garderoben går i brunt och till det gärna marinblått.
Hittade fina höstkläder på Zara under våra Stockholmsdagar.
 

Läderväska i cognacsbrunt stor nog att rymma min systemkamera, plånbok, läppglans och det andra nödvändiga...
 
 
Fuskpälsjacka med luva i lagom kort modell blir skön när det känns som höst! Snygg till både byxor och klänning!
 
 
Hej!
 
Denna dag har gått i höstens tecken.
Så lämpligt farväl det blev till en härlig semester och med det jobbstart och skolstart.
 
Hösten har alltid passat mig.
Den känns så där inspirerande fin, kreativ och inbjudande.
 
Om den någon gång känns vemodig är det bara för att den är så vacker.
 
Med regn och vindar kom också lusten att för första gången på evigheter fixa inomhus.
Jag har burit bord, flyttat tavlor och lampor, rensat och grejat.
 
Var säsong är som en nystart och nu knackar nästa på.
 
 
Ha en skön kväll
och en god ny vecka!

2 kommentarer:

AnnaHelena sa...

Å, vilka roliga inköp! Den rätta färgen på väskan och en rolig fuskpäls som säkert känns härligt glammig att bära!
Och nu fick jag ett fint tips av dig: Så fint det var att sätta gräs i vas så där som du gjort! En härligt yvig och spretig bukett blev det!

Kram // AH

Vitt hus med svarta knutar sa...

Vilken fin väska och fuskpäls! Tänk om du kunde föra över lite av din positiva känsla inför hösten till mig;-)...som vanligt känns det jobbigt att sommaren tar slut och att vi går mot mörkare och kallare tider...
Kram,
Regina