tisdag 5 augusti 2014

House Doctor Moments 2014


 Alla bilder House Doctor
 
God morgon nya semesterdag!
 
Igår hade vi riktigt dåligt väder här över oss i Halland med massvis av regn och åska så då var det lämpligt att göra innesysslor, som ju annars verkligen inte kommer i första hand när man ska passa på att njuta av sommaren.
 
Bla blev det några timmars jobb framför datorn.
Fix inför Formex, som är nästa vecka och en härlig beställning till House Doctor skickades iväg över nätet.
 
Här är lite inspirationsbilder från deras nya katalog.
Moments 2014.
 
 
Väldigt mycket som tilltalar mig i nya katalogen...
Och mässing kommer stort...
 
 


 

 
 
I söndes låg jag på en solig strand och tittade i denna katalog och planerade lite av höstens inköp och fast att jag njuter av här och nu och denna fantastiska sommar vi har så mitt i allt det så ser jag ändå fram emot nästa säsong.
Var tid har sitt och var årstid sitt vackra och sina glädjeämnen.
 
Idag ska vi fånga en ny semesterdag som jag ser fram emot.
 
Kram!


1 kommentar:

Sabelhagens Olivlund sa...

Jättemycket snyggt, tack för inspirationen! Blev lite kär i andra bilden:)
Ha en fortsatt fin vecka
Kram Maria