fredag 29 augusti 2014

Sjalar från Lo-ika


Nya fina sjalar från Lo-ika.
 













 
I förmiddes när jag stod i min verkstad bland alla nya fina saker som anlänt så bara slog det mig, vad glad jag är som får sälja alla dessa fina sakerna!
Saker jag för tio år sedan aldrig hade trott att jag skulle kunna ha i min lilla butik
i lilla Knäred!
För nu, när vi packar upp det ena vackra efter det andra från den ena leverantören efter den andra så känner jag mig så lyckligt lottad som faktiskt får ha alla dessa fina "drömmärkena" i min butik.
 
Och detta är förstås till stor del tack vare den utvecklingen som är med sociala medier och den genomslagskraft det har.
 
Jag tror att mitt i all stress. Mitt i allt man måste hinna och prestera och leva upp till, för det ska gudarna veta att det är galet mycket bakom kulisserna, så är det bra att ibland stanna upp och vara tacksam.
 
Och jag kände verkligen det idag.
Jag är lyckligt lottad som får göra detta jag älskar mest.
 
 
Nytt i butiken är sjalar.
Några är fotade och inlagda i nätbutiken.
 
Supersnygga från coola märket Lo-ika.
 
Yes.
 
Fortsatt skön kväll på Er!
 
Kram!


Inga kommentarer: