söndag 24 augusti 2014

Om ljus och kransar och annat...

 
Frusna kvällshälsningar från Bolagsvillan denna söndags kväll!
 
Brrr... Det är så kallt att det inte är sant alltså...
 
Efter att ha tillbringat större delen av dagen på fotboll en bit uppåt landet då Olivia skulle spela så blev det mysmiddag med tända ljus för att värma upp sig och få lite stämning när man kom hem... För frusen blir man av att sitta. I alla fall jag.
 
Efter mat och värme stack jag ut och sprang en runda och då piggnar man alltid till.
Hur trött och seg man än varit. Som jag alltid skriver, bästa må bra pillret!
 
Då när jag var ute och sprang så fick jag ett ryck att jag måste göra en krans till mina fina Enjoy Candles som jag är så tokig i nu.
När jag precis börjat med det så kom ösregnet i stora kalla droppar och vräkte ner och jag blev helt dyngsur där jag stod i mina träningskläder för jag gav mig liksom inte, kransen skulle bli klar!
Och det blev den... Och jag blöt som en katt så nu är det bara en varm dusch som gäller!
 
Kransen då?
Jo, med ljung och björnbär.
 Fin på ett fat på fot med LED ljus i mitten (Enjoy Candles).
Dock inte på bild denna dag då det redan börjat mörkna...



 
Säljer bra i nätbutiken just nu,
 dessa magiska ljus...
Enjoy Candles.
Ett måste när man fått upp ögonen för hur vackra och bra de är.
 
Denna helg har jag bla fotat nyheter som balikorgar och drömfångare.
Kommer i nätbutiken under morgondagen.
 
Vi ses.


1 kommentar:

AnnaHelena sa...

Så vacker hörnan där är! Underbart med de gula solrosorna som lyser upp så glatt till det svarta och vita!
Det låter som en jättefin krans det där! Visa gärna! :-)

Kram // AH