tisdag 8 september 2020

Möblera om , göra kransar och annat just nu.

 Hej där.
 
Nu ska vi se...
Jag tror detta blir ett inlägg med olika storlekar på bilderna...
Det funkar lite knepigt när blogger bytt och ändrat så beroende på vilken dator jag använder och därmed också vilken webläsare jag använder funkar det olika.
Hmmm...
Så för att ladda upp bilder och få dem i storlek större än vad de egentligen blir så måste jag byta mellan skrivläge och html...i alla fall om jag använder min gamla dator där jag mest laddar ner bilderna...
Ja ni hör ju...
Kludder, kladder...
 

Idag känns det aningens höstlikt med friska vindar och en riktigt regnig morgon.
Därför passade känslan bra att göra höstens första mosskrans...
 
Jag har också fyllt en "sak" nere vid antiken med mossa...
Visst blev det enkelt fint...
Mossa ÄR vackert.💚
 

Helgen försvann snabbt och vi hann förutom att jobba även med att göra inköp till butiken.

Så igår ägnade jag större delen av dagen åt att fixa och göra fint nere i antiken.

Roligt och det blev så fint.

Jag ska fortsätta på höstinspo spåret där nere vi antiken men har haft en massa jobb framför datorn än så länge idag.

Listan med vad man måste pyssla med här framför skärmen tar aldrig slut ibland.

Vad gör man då?

Idag har jag gjort detta; Beställningar av både varor och blommor, ansökningar, fylla i diverse sånt som ska skickas in..

Öppettider som ska publiceras på andra ställen, skatten som ska in...

Nätbutiken som ska ordnas med.

Nu när jag avslutat detta måste det beställas mer packmaterial.

Idag är uppenbarligen en sån dag där jag knappt tar mig från stolen här...

Puh...


 
Helgen var bra.
Annorlunda och ovanlig men inte på något dåligt sätt.
Tvärtom.
 
Jag hann möblera om lite-, som sagt hösten inspirerar, det var ju länge sedan jag kände lust att möblera om hemma och det för ju en del med sig...
Var ska man sätta det man plockar bort om man skalar av...
Men jag fick ihop det så lite möbler har snurrat runt.



 
Denna fina skördekorg från Ungern är perfekt även till förvaring och som ni såg ovan så satte jag en vas i.
Hur fint blev inte det?!
Älskar när en sak kan användas på flera olika sätt.
 
Skördekorgen är en av alla fina nyheter i butiken.
 
Vi ses.
Kram
💚

Inga kommentarer: