fredag 11 september 2020

Helgerbjudande, köp tre rea varor betala för två!

Oj vad de där huskrukorna var populära när jag visade upp dem igår på blogg och instagram.

De hade en strykande åtgång under dagen.😃

Idag ska det bindas buketter, förhoppningsvis några kransar, och plockas upp nya varor.


Men först vill jag tipsa om helgens erbjudande!


I både butik och nätbutik har vi denna helg, fredag-söndag, erbjudandet

KÖP TRE REA VAROR BETALA FÖR TVÅ!

Vi bjuder på den billigaste rea varan!


Vill du ta del av erbjudandet så väljer du faktura i nätbutikens kassa då den billigaste rea varan plockas bort innan ordern aktiveras och skickas.


På bilden ovan min nya hörna hemma.

Jag möblerade om lite förra helgen och det svarta skrivbordet som tidigare stod på nedervåningen har nu fått flytta upp här.😊

Passar ju bra här också.

Mysigt med en skrivbordshörna i detta rum också, som då är sovrummet.

På bilden syns bla två väskor och bägge dessa väskor finns med på rean.

 När jag var ute i trädgården hemma nu på morgonen innan jag skulle till jobbet så såg jag att fler av mina Teddy Bear solrosor slagit ut och jag blev så glad. De har verkligen varit tröga till att komma igång men sista dagarnas sol och regn har fått sensommarfart på dem, tänkte annars häromdagen att det var ett misslyckat odlingsförsök med dem i år men nu kommer de))😍
Så det blir en liten skörd av dem till en fin helgbukett.
Kan verkligen annars rekommendera dem då de håller så väldigt bra när man plockar in dem som snitt.
I buketten ovan har jag en Teddy Bear...visst är de söta...
Blir en låg solros.

Med det sagt vill jag önska en riktigt fin fredag!
Hoppas du får njuta en vacker dag.💛

KRAM!

Inga kommentarer: