söndag 27 september 2020

Bloggtips


Skärmdump från Call Me Cupcake 


Hej sköna söndag.

Höstlöven blåser omkring i luften och solen kikar fram.

Idag vill jag tipsa om ett jättefint blogginlägg ni måste läsa.

Fotografen, kokboksförfattaren, bloggaren och influencern Linda Lomelino som bor i Halmstad  har fått i uppdrag av Visit Laholm att ge sig ut runt Laholm och fota och sedan skriva om det för att inspirera och locka folk att besöka kommunen.
Med andra den moderna tidens marknadsföring där man använder influencers för att nå ut till många genom sina sociala medier.

Genom sitt instagram, både i flödet och i instastories och i bloggen delar hon med sig av fantastiska bilder från vårt fina område här runt Laholm.

Jag är så väldans glad att min butik blev utvald att vara med här, som ett besöksmål.

Linda Lomelino är en helt fantastisk fotograf och man fångas av hennes bilder.

Jag rekommenderar er denna söndag att klicka er in och läsa hennes blogg och det hittar ni här.

Jag säger bara drömfint...

Tack för att Tulipa fick vara med här.
💜

Inga kommentarer: