fredag 25 september 2020

Majas änglar, kransar och snyggt till höstplantering.

 Så blev det fredag eftermiddag.
Jag har varit kreativ och gjort fler kransar...😍
Inget ovanligt denna tiden på året eller hur...haha...

I alla fall denna stora krans med mossa och nypon och kottar blev hösthärlig och nyponen lyser så vackert på långt håll.
Vi har fått påfyllning idag av något efterlängtat...Nämligen Eldvakt ljusstavarna som du använder utomhus och sticker ner i rabatten eller i höga krukor.
Så fina.
Sommar som vinter.
Men de får du kika in i nätbutiken eller instagram för att se aktuell bild på.
( i webshopen ligger de under kategori "Trädgården" på sida 2 i den kategorin.)

Det kom även varor från ny leverantör idag, nämligen Majas Cottage.
Änglaljusslyktorna nedan är från dem och här går 10% till barncancerfonden.
 
Läckra höstblommor i form av lila blommande hebe och krusig kål i ljus nyans som är så fina ihop tycker jag.
Här har jag också pyntat med äpplen och utomhus ljusslingan vi fick påfyllning av häromdagen som är en favorit då den är smidig att vira runt/om och över blommor, dekorationer, räcken eller var man vill ha den.
Den är nätt och bra! En snygg ljusslinga för utomhusbruk.
Som också är lång. Tummen upp för det.

Med eller utan äpplen i blommorna...
Smaken är som baken.😉


Denna vecka har vi haft väldigt mycket jobb med nätbutiken.
Superroligt.
Just nu packas det paket för fullt och prisas nyheter och fixas.
Vi ligger i kan jag säga.

Och jag märker ju att det börjar bli lite sug efter det som börjar med bokstaven J (som i jul😊)
Folk gillar att planera och drömma hur man ska ha det...
Det tycker jag också är superkul.

Sen är vi många som älskar mysiga ljusslingor!
Och tycker ju de lyfter hela huset med mys alltså...
Skulle jag plocka bort de jag satt upp hemma...Nej det går inte.😂
Så fotar jag en slinga till butiken så kommer den som regel inte tillbaka för jag "behöver" den.


En gammal mysig höstbild får avsluta för idag.


Ha en riktigt mysig fortsatt fredag!

Höstkram

Inga kommentarer: