tisdag 21 februari 2023

Sommardrömmigt!


Solen skiner från en blå himmel och då passar jag på att svepa in här i en blå ljuvlig klänning!😍💙
Ja. den är faktiskt riktigt sommardrömmig denna klänningen...

Den faller så fint och resåren under byst/midja väljer man själv om man vill "dra bak" så det sitter högre upp, smickrande för figuren tycker jag😊, eller om man vill ha resåren mera längre ner...Var kropp passar bäst i sitt val skulle jag säga. Jag gillar att dra den lite i resåren bak så midjan lyfts...om ni fattar vad jag menar...😄😉


Idag känner jag mig lite ledsen...
Igår kväll blev jag sämre igen och idag har jag tagit nya prover och måste fortsätta äta medicin, men mindre nu eftersom det inte är bra för kroppen heller att fortsätta äta för mycket av detta.

Jag tar verkligen en dag i taget som jag skrivit förut.

En dag i taget.

Inväntar nya provsvar och magnetröntgen som de skulle försöka skynda på...

Man önskar ju att allt bara skulle försvinna av sig själv och inga konstiga symtom skulle fortsätta spöka i kroppen men så länge det gör det så måste jag fortsätta utredas...


Halsband och örhänge också från butiken.


Attans vad arg jag ser ut...😅

Lite gladare...😊


Fina vida ärmar, lite härlig bohostyle..😍



Visst är klänningen sååå fin?!

Den finns i S/M och L/XL

Verkligen en sommardröm att gå runt i när värmen börjat landa och dagarna blir mer blå än grå.💙

Kram M

Inga kommentarer: