måndag 27 februari 2023

Det våras!


Så mycket vårvackert vi har fått hem till butiken och mera vårhärligt väntas in denna veckan...

Här är några favoriter...

Tuppen som är en ljusstake...
Wow på denna alltså!
Så stilig!


Ett nytt fint gammalt skåp från Ungern har tagit plats i butiken eftersom det andra åkte uppåt landet häromdagen.
Givetvis var det roligt att fylla det med nya fina vårsaker inför helgen...


Dessa figurer...
Oemotståndliga tycker jag!


Väldigt omtyckta är de också))😍




Lite mera från butiken...på tema vår så klart!😍



Helgen har varit så skön. Tacksam för det.
Jag känner mig så mycket bättre, mindre symtom och elände, även fast att det inte är helt borta. Det går fram och tillbaka men det är inte de våldsamma hemska reaktioner jag fick förut i alla fall.
Jag äter fortfarande min medicin och den dosen jag äter nu ska jag fortsätta med tills måndag i nästa vecka då det ska omdoseras.

Så just nu börjar jag känna mig som en normal människa igen, nästan!, och det är ju helt fantastiskt...Bara hoppas det håller i sig.
Igår söndag bjöds det ju dessutom på en massa härlig sol...så skönt när rummen fylls av ljus och himlen är blå.

Hoppas ni haft en fin helg.

Ha en god start på veckan.
💙💚💛💜💗

Inga kommentarer: