onsdag 1 februari 2023

Kärleksfulla buketter



Så blev det dags att vända blad i almanackan och välkomna februari.

Den 14 februari är det som bekant Alla Hjärtans Dag.
Det skrivs lite här och där nu från olika butiker ser jag på sociala medier att de inte kommer att erbjuda röda rosor till denna kärleksdag av uppvaktning och detta är så klart för att priserna på röda rosor, överhuvudtaget röda blommor inför denna dagen, sticker iväg helt galet.

Jag kommer inte heller att ta hem en massa röda rosor till Alla Hjärtans Dag just pga denna anledningen.
Men, jag kommer att erbjuda röda buntrosor om man hemskt gärna vill ha just röda rosor den dagen, så lite rött i rosväg kommer jag att ta hem.

Annars blir det andra kärleksfulla buketter,-
 som ju är superhärligt att få!





Hjärtans bukett från ett annat år.


I eftermiddag bokför jag klart 2022 för snart ska momsen in.


Ha en fin onsdag.
💗

Inga kommentarer: