måndag 21 oktober 2019

Tankarna är...


Hej på er.

Dålig uppdatering här av mig men så är livet just nu.

Vilken helg! Vi har liksom blivit översvämmade av beställningar, och har nu fullt upp med att packa och packa och skriva fraktsedlar.


Vet inte när det var sån rusch sist.

Just nu är det jobbtider för både mig och mannen men igår försökte jag i alla fall koppla bort jobbet lite...
Går dåligt kan jag säga...😌
Men jag måste det lite också för min hälsas skull.
Så igår fotade jag inte och höll på med en massa sånt som ju aldrig tar slut då jag har det jobbet jag har, men jag skrev ut galet många ordrar...
Oj vad de vällt in. 
Tack för att ni väljer att handla från min butik.


Mitt i allt detta så har vi tankarna på annat håll.

Min pappa ligger på hjärtavdelningen på sjukhuset och nu är det dag åtta.

Väntan, väntan, väntan...

Så nej, om någon skulle skriva en korkad kommentar, som jag bla skrev om i förra inlägget så bryr jag mig verkligen inte om det!
Jag har viktigare saker att tänka på, MEN det är dock inte samma sak som att jag accepterar dumma kommentarer för det är bara nolltolerans på det.
Punkt slut.



 Huuur söta är inte dessa granformar.
Man kan både ha dem stående eller liggande.

Så fint att bara tex fylla med kuddmossa som jag gjort här eller att tex ställa dit blockljus och kanske lägga kottar, äpplen, kanel, mossa....

Ja, åter igen fram med fantasin och skaparglädjen.




Alla finheter finns så klart i nätbutiken.

De första hyacinterna doftar det av hemma nu...


Hyacintglasen kom även de till butiken förra veckan.
De är lite större så de passar också perfekt som vas!



Igår jobbade mannen och Olivia var och skrev högskoleprovet så jag röjde runt hemma med storstädning och bjöd sedan familjen på höstmys middag i form av gryta och äppelpaj.
Faktiskt precis så som en fin söndag avslutas bäst i oktober och så förstås lite bra serier på TV.

Kram och Hej.

1 kommentar:

Tante Mali sa...

A warm HELLO to the north,
what a super super super lovely decoration. Your little moss trees are amazing. I love this simple and adorable things.
Happy days and all my best
Elisabeth