söndag 6 oktober 2019

Amaryllis Love Story


Frostvit söndagsmorgon med miljarder gnistrande kristaller och löv som sakta föll ner genom luften...

Nu är sommaren såå mycket bara ett minne 
men hösten
jag är så redo jag kan bli.

Vi fick hem superfina vita sidenamaryllis från Holland i fredags och de blev inspirationen till lite bilder.
En liten kärleksförklaring till ett fång vita sidenamaryllis helt enkelt.
För jag älskar verkligen dessa.😍



Både jacka och blommor från nätbutiken.

Och nästa vecka väntas påfyllning av kläder...😍

För övrigt har jag så mycket att stå i nästa vecka så jag orkar inte ens tänka på det...😉
Men det blir nog bra.




Jag satte dem ihop med pampasgräs.
Blev ju hur maffigt som helst.
Älskar stora buketter som ger volym i rummet.



Slitit som en galning idag med alla mina stora krukor i trädgården så nu är jag trött.
Helt slut i kroppen.

Nu är det dags att göra övningarna jag fått i läxa från sjukgymnasten.
Sista gången för idag.
Det gäller att portionera ut det.


Allt gott.
Kram
💚

Inga kommentarer: