onsdag 9 oktober 2019

Det går upp och det går ner...


Gransuccè.


Ja det blev en granrusch kan man säga.

Även om vi är i hösten så måste man ju som butik ligga steget före och när jag nu fotade dessa granar så var intresset minst sagt stort.
Så vad kan man konstatera av detta;
jo folk blir inspirerade och sugna på det där med jul och advent som kommer ganska snart...
Vi vet nog alla hur veckorna rusar!
Och de rusar aldrig mindre mot jul.
😉


Denna gran kan man ställa på två sätt.
Som ovan.
Och som på bilden nedan.

Fiffigt eller hur?!
😍



Dessa granar nedan lade jag ut på instagram häromdagen och de tog slut bums, pang bom.
Kommer ej heller att komma in igen för er som undrar då de är slutsålda.


Granen till höger på bilden nedan är ännu en ny granmodell som jag lagt in i nätbutiken idag.

Tänk så fin att klä med granris närmre advent...Och kanske ställa en ljuslykta i mitten på....



Igår kväll mådde jag rent ut sagt skit.
Jag hade fått testa ett par nya övningar hos mitt sjukgymnast besök på morgonen och det triggade verkligen igång värk hos mig.
Det kändes som att jag kastades tillbaka flera veckor i smärta till när det var som värst i somras,-
och jag hade igår kväll sån hemsk värk från höften och ända ut i foten strålade det...
Min rygg blev total katastrof också,- så där så man inte vet vart man ska ta vägen och hela höger arm satte också igång att värka på ett otäckt sätt igen...

Ja, all värk sitter på höger sida hos mig.

Kan nog konstatera att den nya övningen inte var något för mig att köra vidare på i hemläxa till nästa besök. Jag får köra vidare på gamla som gör mig bättre och stabil.
Men att hitta övningar som gör en bättre är en fin balans och ett testande av vad kroppen klarar och mår bättre av.
Så det går upp och det går ner...


Ni som läser här vet ju att jag älskar att springa men det går ju inte så bra nu med tanke på min värk så det blir inte så ofta som vanligt. Men mina skador har ju förvärrats/delvis uppkommit (?) av att jag smällde i foten i en rot när jag var ute och sprang.
Hade en kund inne idag som skulle uppmuntra en anställd som sprungit och skadat fot/ben riktigt illa och nu var sjukskriven.
Hon sade, vilket jag fick mig ett gott skratt av i alla fall
"sluta jogga börja grogga."😌😂
Haha... 
Farligt på andra sätt,
men att jogga kan verkligen också ställa till det.😉


Kram från mig
💜

Inga kommentarer: