fredag 4 oktober 2019

Fredags erbjudande!


Godmorgon fredag!

Ibland innan öppning har jag sjukt mycket att göra.😌
Jag är i butiken ca två timmar innan öppning och tro mig det är alltid så mycket som ska hinnas med och just den tiden vet man att man har oavbruten tid så det är guld att fixa med både det ena och det andra.

Idag har jag mycket att stå i med att plocka upp fler nyheter och så ska det förstås fixas med blommor så jag är lite snabb här på bloggen idag då jag måste vidare med mitt grejande.😊

Det jag ville först och främst med detta inlägg är att jag ville skriva att;

idag fredag 4 oktober har vi FRI FRAKT i nätbutiken på kläder, smycken och accessoarer.

Erbjudandet gäller ej i kombination vid köp från andra varugrupper.

Vill du ta del av erbjudandet så välj "Hämta hos Tulipa" när du kommer till kassan så går frakten in på 0:-


😅
Ser ut som att jag står och sover...












Vi ses snart igen!

Kram!

Inga kommentarer: