torsdag 10 oktober 2019

Blandad upppdatering.


Denna veckan...
Jag kämpar för att hinna med...puh...

Vi har fått sååå mycket nya saker av alla de slag och samtidigt mycket med blommorna och mycket beställningar att packa och skicka.

Roligt!

Men bloggen blir lite lidande så ni får hålla er up to date på instagram om ni är intresserade av att hänga med på vad jag gör.
Bloggen klämmer jag in så mycket jag bara kan för jag får en del uppskattning härifrån via mail och meddelanden och det betyder mycket, det ska ni veta.💜

Då vet jag ju att ni är här ändå och läser.💜


Ett par av de nya blusarna som kom idag har jag lagt in i nätbutiken nu ikväll.


Leo blus med knyt.
Sååå snygg!


Den paisley mönstrade blusen har kommit i ännu en ny färg och nu är det tegel.
Dessa har varit väldigt populära.


Vi har fått hem galet sköna och snygga jeans med liten stjärna bak på ena fickan.
De finns i butiken i denim och brunt.
Dessa är visst en storsäljare och jag förstår varför för de är så otroligt stretchigt sköna!


Ett gott skratt förlänger livet,😉😂😃



Och så kom det påfyllning av Hinza väskor.
Jag föll extra mycket för den vinröda.
Lite kärlek vid första ögonkastet på den för mig.



Nedan Nougat.


Och mörkgrön...

Många fler färger finns i butiken.


Jag har också börjat lägga in lite adventsbelsyning...

Konen nedan är från magiska Holland.




Fler nyheter...
Batteriljusslinga och ljuslykta med glas.


Idag fick vi riset till gravsmyckning så jag måste försöka börja lite smått med även dessa dekorationer imorgon.

Får se om jag hinner ta fram årets pepparkaksburkar också.
Det är ju tradition nu att sälja dem och burkarna har blivit en samlargrej.
Varje år en speciell färg...😍


Kram och på återseende
💚

Inga kommentarer: