söndag 27 oktober 2019

Alla är vi stjärnor.


Hej där ute.

Söndag och vintertid.
Jag har massor att göra idag med jobbet men har svårt att motivera mig själv att sätta fart...

Kanske jag också ska unna mig att ta det lite lugnt...
Men det är svårt i dessa tider av mycket.

Igår efter att vi stängt butiken var vi och hälsade på pappa som ligger på hjärtavdelningen i Halmstad.
Nu har det gått två veckor och han får bara vänta på sin tur...
Vänta för att andra mer akuta fall hela tiden kommer in och vården har ju inte tid med alla längre...
Sorgligt men sant.

Så det är jobbigt nu.

Men en dag i taget...
Det är inte mycket mer vi kan göra.


Ikväll ska jag gå på bio med mina barn.
Hoppas jag kan hålla mig vaken för filmen verkar såååå bra men det är ju en timmes skillnad just idag och filmen börjar ganska sent...haha...

Ja, lite höstmys kan i alla fall behövas.

Nu måste jag ta tag i dagen.

Kram från mig


(Stjärnan kommer i nätbutiken snart.
Fin att behålla "ren" eller klä som jag gjort här.)

💜
Och, ett annat tips från mig!
Tittar ni på Lyckomaten på SVT1 på torsdagar klockan 20.00
Sååå sååå bra!
Ett av de bästa programmen just nu och jag blir så berörd.
Alla kämpar vi, på något sätt.
💜

Inga kommentarer: