torsdag 14 december 2023

Kärlek till julens goda...


Det finns så UNDERBARA snittblommor att njuta av i juletid.

Som dessa blå snitthyacinter...hur fina..?

Hyacinter i vas är en stor favorit för mig denna december.
De delar topp 1 med snittamaryllis nu faktiskt.😍

Ljuvliga är de))



Och kolla denna röda vide...
Älskar!😍


Och så här känner vi oss...😉



Trötta men på G.🙌
Redo att ta oss an julen så gott det går.

Min kreativitet är ändå på banan och jag jobbar på och jag kämpar på.
Trots allt jag går igenom.

Denna veckan har jag fått min tredje akupunktur.


I helgen ska jag baka med saffran och pepparkakssmaker igen tänkte jag...det är också stora decemberfavoriter detta år. (som snitthyacinterna och amaryllisarna😊) 
Sååå gott med dessa julesmaker! Och härligt med doften av hembakt i huset när man är hemma...

Kärlek till julens goda och vackra är fint att ha!
Allt mysigt och härligt ska man njuta av så mycket man bara orkar och hinner med.


Kram och hej.
💖

Inga kommentarer: