torsdag 21 december 2023

Blomster till jul...


Julens stora dag Julafton närmar sig och vi jobbar på för glatta livet i butiken.
Det binds buketter, viras in julklappar och planteras grupper i massor...

Nu är klockan snart nio och jag är så trött...😂
Snart läggdags tror jag.😊

Men tänk vilken lyx det är ändå att få jobba med något så underbart som blommor och att få skapa med det...💗

Och med det inte sagt att det inte är jobbigt...😇
Vill man vara en dam med snygga händer ska man satsa på ett annat yrke...😉
Fast att jag har handskar när det är högsäsong så blir händerna helt förstörda...

Det blir lite blomster här idag på bloggen innan jag somnar...😴





Amaryllis på rad...


Kvällsbild från butiken.
Idag har det inte varit mycket ljus på himlen...


Snitthyacinter...såååå fina!

Kram från mig
💗

Inga kommentarer: