lördag 28 augusti 2021

Åååååhhhhh...


Goddag lördag.

Igår var ju en kalashärlig dag för vi fick underbara leveranser och fina trevliga kunder från alla möjliga håll och länder var på besök!

d`NADA är ett klädmärke som jag började handla av i våras och jag älskar deras kläder!!!
De är såååå fina!

Igår kom en låda med höstnytt från dem och jag bara åååååhhhhh och åhhhh ja typ lät så när jag plockade upp plaggen.😄

UNDERBARA säger jag bara!😍


Kjol och tröja hittas i wesbhop och butik.

Kjolen är magisk!
Love love love!
Och tröjan har en liten fin glittrig tråd i sig, är superlätt och go, fint mönster i stickningen och en snygg skärning i halsen.
Tokfin!!!!
Till både byxor och kjol!


Kjolen är perfekt sen till våren och nästa sommar också tycker jag även om detta är en höstnyhet.
Passar ju suveränt till både klackar, sneakers, kängor och stövlar!
Resår i midjan och underbart fall på tyget som även det är så lätt och skönt.


Happy.
😊


Denna koftan heter "Mys" och det är den verkligen...😍
Mysig alltså!😉
Och snygg med vackra knappar som påminner om mina favoritörhängen...nämligen klassiska Mother of Pearls örhängen och en fin glittrig guldig tråd som också blir det lilla snygga extra och gör den till en riktigt fin kofta.


Här har jag den till kjolen som kom igår för den passar ju så klart till den också men den är även så snygg till byxor av alla de slag.


Så roligt med höstnya kläder.😍
För visst vill man gärna ha något nytt i garderoben när en ny säsong drar igång...



Glad helg på er!

Kram M

Inga kommentarer: