lördag 21 augusti 2021

Sensommarmysigheter.


Hej lördag!

Solen skiner, klänningen är på och jag känner höstinspirationen bubbla och suga tag i mig i takt med denna svala luft som får sällskap av solen.
Solen! Den saknade solen...😍
Det är precis så det ska vara, om ni frågar mig, när sensommaren kommer och får allt i naturen att skimra och lysa med sina vackra färger....




Galet söta ekorrar är en av alla höstnyheter som kom i veckan.

Alltså jag tycker de är fantastiskt fina!
Lite nytt roligt i dekorationsväg och de blir ju pricken över i när man vill göra en mysig plantering att smycka sin entrè med.😍

Här har jag också gjort en rönnbärskrans på stålring.

Stålringar finns att köpa i butiken för den som vill binda sin egen krans.

Mera på det rostiga temat...


Vackra detaljrika marschallhållare med löv...




V har fått hem mycket höstnyheter denna veckan och det är så roligt att packa upp och plocka fram och starta en ny säsong...
För nu lämnar vi ju definitivt sommaren bakom oss, det är så tydligt, även om man så klart hoppas på många fina sensommardagar...
Men inspirationen och lusten för det nya är vänt mot höstinspirationen.
Så är det helt klart.
Tiden står aldrig still 
och inte vi med den...💛


Må så gott!

Augustikram

Inga kommentarer: