onsdag 18 augusti 2021

Augusti smakar bra.


Började dagen med en krans och i den satte jag en bjällra.
Just dessa bjällror tillhör "Unique item" sortiment och det är produkter som använts i det vardagliga livet och mestadels kommer från Indien.
Det är saker med patina och charm.

Just dessa bjällror kan de ha hängt runt halsen på boskap i Indien kanske...
Man kan alltid låta fantasin blomma när man står och binder en krans...

De är i alla fall alla olika och lite buckliga och "bumliga" och skönt rustika.

Tänk er dessa i en krans framåt vintern...

Mysigt säger jag!😍



Idag är det regn och rusk men det går ingen nöd på oss.
Vi har fått mera nya varor, härliga kunder som besöker oss och handlar...
Och nu minsann kokar jag soppa till kvällsmat, första mustiga soppan på länge....men det passar veeerkligen med soppa nu en dag som denna, man får ju feeling till det...😊
Och, jag har en korg full med plommon med mig hem som tronar på köksbänken plus att vi fick en äppelkaka från ett annat håll också...

Alltså...lyxigt känner jag.

Galet lyxigt smakmässigt en vardag i augusti.

 Så Augusti smakar bra.
(glömde alla mina kantareller...💛)

Det är väl mest bara lite bättre väder som är längtan nu då...😉)

Hoppas ni haft en fin dag.

Kram 
💚

Inga kommentarer: