måndag 4 januari 2021

Trettondagstider.


Visst är man lite vilsen i dagarna just nu...
När helgerna duggar tätt och veckorna blir annorlunda.

Imorgon är det ju i alla fall
Trettondagsafton!
Våra öppettider då är; 9,30-15
Trettondagen, onsdag, stängt.

Sen ordinarie öppet resten av veckan.

Holländska mixade tulpaner alltså...
Så fina!😍
Mycket kraftigare och större än de vanliga svenska buntarna.


Och, glöm inte att kika in på rean i nätbutiken.
Bla denna snygga och sköna sjal jag har på mig här (skymtar bara) finns med bland rea, liksom de sista belysningsgranarna, annan belysning, diverse jul, 
kläder och sjalar upp til 40% rabatt.
Passa på att göra ett fynd!


Både igår och idag har solen lyst.
Känns som en bra början på 2021 tycker jag!💛

Igår kväll började jag kolla på en ny bra serie på Netflix, riktig feelgood och vackert kostymdrama från 1800-talets överklass i London, sååå vackra miljöer och kläder!, så den ska jag fortsätta njuta av mörka kvällar så här i början av januari.
Jag började också lyssna på en ny podd igår "Så in i själen" med Agneta Sjödin.
Den kommer jag också lyssna på då och då fortsättningsvis känner jag.
Den kändes bra, sann, ärlig och fin.
Första avsnittet var en intervju med Mia Törnblom och det diskuterades bla corona, meningen med livet, hur vi mår när allt förändras...
Ja, många ämnen att ta till sig av.

Denna veckan måste julen städas ut ur butiken...
Puh, det är ett digert arbete att påbörja...
I vilken ände ska man sätta igång...
Alltid så skönt sen när det är gjort och man är på god väg.




Koftan hittar ni bla också på rean!

Ha en fin start på veckan.

 Kram M

Inga kommentarer: