måndag 18 januari 2021

Måndagsrapport.


 Måndag och det är blomsterleverans, paketpackning, fortsatt bokföring 
och en beställning till en leverantör har jag också fått iväg.
Jo, just det, fortsatt med tekniska bitar har det ju också varit...
Saker som upptäcks efterhand i den nya nätbutiken som måste ordnas och justeras.
Det är aldrig "bara" till att byta butik om man säger så...

Vi fick ju några nya leveranser i förra veckan så jag har mycket fint som plockas fram efter hand här i butiken...
Och visst är man sugen på att tillsätta något trevligt hemma som lyfter dessa vinterdagar och är till skådebröd för ögonen...

Inför helgen tog jag hem vasen "Kärleksvisan", som jag fick till butiken förra veckan, och den pryder sin plats.
Föst hade jag blommor i, sedan växlade jag om till ljus😂, bara för att jag ville se hur den såg ut då också...
Kan säga att den var precis lika vacker till bägge.😍

På kvällarna nu så fortsätter jag plöja The Crown.
Så bra!
Nu har jag precis sett avsnittet där John och Jackie Kennedy besöker England och senare blir han ju skjuten...
Man får en tidsrese tillbakablick när man ser denna serie, samtidigt som man får veta mycket nytt och jag har googlat brittiska kungligheter som aldrig intresserat mig innan...😊

Fattar inte varför jag inte har kollat på denna serie tidigare fast jag hade en kompis som tipsade mig, men nu har jag istället många säsonger att gotta mig i...😃

Ha en fin januari vecka så ses vi.

Inga kommentarer: