torsdag 28 januari 2021

Hälsningar från vintern och ett poddtips.


Oj så mycket snö vi har just nu...
Var en bit uppåt landet sedan och där var det mer "vår"...😉
Ja i alla fall barmark och sol. Men nog så kallt om näsan.

Här dock, känns det som att bo i ett snörike...😃


Mer fina kläder på 50% rean.
Denna mjuka sköna fina tunika/klänning...

Snygg till leggings, strumpbyxor, bara ben framåt varmare tider...


Och, denna härliga blå paisleymönstrade blus.



Igår började jag lyssna på ett poddavsnitt som berörde mig så mycket...
Jag var nästan på slutet av min runda så jag hann inte lyssna länge, har över en timme kvar av den intervjun att lyssna på, så jag ska fortsätta lyssna ikväll.
Men det jag vill tipsa om ifall du vill lyssna på något som griper tag i ditt hjärta och är så ofattbart hemskt att drabba en människa så man inte ens orkar tänka tanken
 så är det avsnittet
 "Livet efter tsunamin" där Kristin Kaspersen i sin podd "Nyfiken på"intervjuar Malin Sävstam.


Hoppas ni haft en snäll och fin dag.

Kram Mariette

Inga kommentarer: