torsdag 14 januari 2021

Fredag den 15 januari har vi tulpanens dag!


Såg ni Renèes Brygga igår?
Så fint avsnitt med Sven Wollter..
Jag blev lite rörd och fällde en tår jag...
Han pratade så berörande om livet, sorger och glädje.


"Om man inte bejakar sorgen eller det svarta så kan man aldrig se ljuset.
Mörker och ljus betingar varandra"




Men nu över till blommor!
Imorgon fredag den 15 januari är det ju tulpanens dag!
Denna vårens tidiga glädjespridare!

Och då har vi  ett erbjudande.
10-pack holländska tulpaner, 1 bunt 79:- 
2 buntar 120:-

Gäller så långt lagret räcker.






Ny uppackade emaljskyltar med typsnitt i klassisk gammeldags stil.
Finns i butik och webshop.


Nu ska jag upp och röra mig lite.
Jobbat vid datorn hela dagen.
Ska fortsätta ute i antiken där julen nu städats ut.

Men hemma, jag har fortfarande stjärnorna kvar...har aldrig varit så sen som i år men när snön föll i mängder igår...
Wow så vackert det var...
Det är mest katterna som inte är så nöjda...haha...
Men Smilla tyckte ändå det var lite spännande och sprätte runt tills hon insåg det var ganska kallt...😂

Kram

Inga kommentarer: