fredag 24 juli 2020

Fredagshälsningar från butiken.


Hej vänner!

Ja nu sitter jag här och bloggar lite snabbt för jag har hjälp och annars hade jag inte tagit 10 minuter till detta. De bråda dagarna pågår för fullt.

Idag är det vädermässigt noll sommarkänsla upplever jag så klänningen jag tänkt ha på mig fick snällt stanna kvar i garderoben till en annan dag.

Jag är helt rådvill på dagarna. Det är så himla himla kul att vi har så mycket att göra men det innebär också att jag i princip varje dag även beställer nya varor.
Och varorna som kommer ska packas upp också...haha...vissa grejor blir jag så himla glad över att få hem så jag bara kastar mig över det!
Det jag beställer till butiken är ju bara saker jag själv tycker om.

Denna veckan har inneburit extra mycket jobb även efter att vi har stängt.
Men det är superroligt.
Fast jag kan också få lite ångest över att inte "hinna med" min familj.
Sommaren väntar ju inte på någon.

Men jag hoppas att solen och värmen kommer snart och då tänker jag ta lite ledigt, helt enkelt för att orka med en ny lång säsong.

Men, butiken kommer inte att stänga så här är öppet precis som vanligt och jag jobbar på och paket skickas ut varje dag i nätbutiken.


Min man säger att jag bara tittar bort när det ska fotas och det gör jag för jag gillar helst inte att titta in i kameran....men jag får väl träna på det...😂...
Denna blus!!!
Den packades nyss upp och är helt underbar!

Älskar blått!

Finns i butik och nätbutik nu.



En annan ny blus som kom idag.



Populärt med buddhor och påfyllning kom igår.
Vi fick även andra modeller och snygga rostiga krukor.
Älskar detta!






Det är verkligen många härliga möten med människor som kommer till butiken så här i sommartid och det är fantastiskt med alla fina kommentarer ni delar med er av.
Det värmer så galet mycket!

Stor kram och tack för att ni tittar in här.
💙

Inga kommentarer: