fredag 3 juli 2020

Vad jag tittar på nu och snyggt till porslinshyllan.



Japp, nu har jag gjort ett ryck här på bloggen igen och det är bara möjligt för att jag fått hjälp i butiken.
Så jag passar på att lägga in lite bilder här, det är ändå roligt att hinna med detta på en kant också.

Förra veckan fick vi hem ljuvligt porslin som sålde slut direkt så idag kom det påfyllning och lite nytt jag inte köpte hem sist.

Blått alltså...💙
Det är "sol, vind och vatten och sommar" över det.


Jag kan hälsa att den där Pinocchokladdkakan jag lagt ut recept på igår den var så rackarns god!
Ni måste testa den!😃


Det märks sannerligen att fler och fler har semester.
Roligt att många hittar hit så klart!

Instagram är verkligen bästa reklamen numera.

Roligt också att få komma med i "Magasin Laholm" som är en gratistidning som ligger ute i butiker och turistbyrån hela sommaren.
De har valt ut några butiker runt Laholm som besöksmål och där fick vi vara med.
Sååå roligt så klart!!!
😍




Denna snygging till kopp kom nu också i svart/vitt.


Och nu har ju solrosornas tid börjat...

Även första veckan denna vecka 27 som min blombil hade gladioler med sig som snitt...
Årstidernas skiftningar i blommor och växtval är underbart och berikar sinnena.
Det inspirerar i alla fall mig massvis.


Jag har kollat en del Netflix på kvällarna innan sovdags och speciellt denna veckan då vädret varit ruggigt och mindre somrigt.
Jag tycker TV-tablån är ganska dålig för tillfället och då är det ju toppen med Netflix.
Bla har jag kollat på en dokumentär om Lady Diana, så bra!, en dokumentär om Lady Gaga också bra...haha😂...annars hade jag kanske inte nämnt det och en serie om Romarriket som är baserat på kejsarna av Rom.

Jag älskar historia, speciellt Romarriket är fascinerande det har jag alltid tyckt, och bra dokumentärer om personer som intresserar en är också trevligt att se på.

I alla fall när jag kurat upp mig i sängen med kuddar och dator så har jag haft denna mysiga vackra korgliknande lykta tänd. 
Även den finns nu i nätbutiken.

Den är bara så fin!

Påminner lite om fiskeburar eller något...
Mysig är den åtminstone.



Trevlig helg!
💙

Inga kommentarer: