tisdag 21 juli 2020

Efterlängtade prydnadsplattor till armeringsnät.


Ja dessa har jag väntat på och tyvärr (eller roligt också förstås) så sålde några modeller slut bums.

Hur fint är det inte att dekorera ett armeringsnät med sådana här prydnadsplattor i cortenplåt i form av olika figurer, motiv och djur?!
Väldigt fint tycker jag!
Tänk en ljusslinga till också...
Och kanske lite kristaller som hänger med och blänker...

Ja det går att variera mycket!
Detta kändes som något nytt och jag gillar det supermycket.








Finns i nätbutiken.



Igår hade jag en massa jag behövde sköta på kontoret och på brandstationen bredvid höll de på att högtryckstvätta taket hela dagen....ja jag trodde jag skulle smälla av...
Hade behövt egna hörselskydd haha...😂
Vi har inte de tjockaste väggarna i denna gamla lokal om man säger så.😏


Nu ska jag fylla på i antiken.
Sätta fram nya trädgårdsklot.
Få klart en massa paket i nätbutiken, mail som ska svaras på, ärenden som tar tid eftersom det är semester..jag blir tokig på det faktiskt....att så mycket man behöver få fatt på/ta tag i bara stänger ner.
Igår satt jag i världens telefonkö som inte resulterade i nåt!
Puh...tålamod...och det har jag dåligt av.😊😝
Alltså jag bakade en så god sommarkladdkaka i helgen som jag måste skriva ner receptet på så snart jag hinner.


På lördagen i helgen som gick så var vi och hälsade på kompisar i Båstad och det var en sån fantastiskt fin sommarkväll.
Vi åt på Hamnkrogen och behövde inte köa så himla länge för att få bord. Skönt.

Sedan det obligatoriska stoppet ner till stranden.


Värsta fotobryggan, var det...haha...alla skulle fota med den fina solnedgången som bakgrund.
Sen gick vi för att köpa glass (det måste man ju ha efter middag där en sommarkväll) och då stod Måns Zelmerlöw där med fru och åt glass, på stranden.
Lite roligt så klart.
Herrejösses, kändisspaning är aldrig fel.😍

På återseende och sommarkram!
(även om just idag är ruggigt och kallt igen)
💙

Inga kommentarer: