onsdag 11 mars 2020

Ladda för vår!


 
Våren kom i ett paket med lastbil idag.
 
Ja det kändes faktiskt så när jag öppnade lådan och plockade upp dessa plagg med vår och sommarkänsla!
 
Hurra, hurra!
 
Jag älskar blusar!
Bästa plaggen i garderoben i alla möjliga modeller och färger.
 
Vi fick fotat dem så snabbt som möjligt (jag blir alltid ivrig av nyheter...haha...sen kan det vara blommor eller kläder eller inredning, spelar ingen roll,- bästa jobbkicken!) så nu finns de också inlagda i nätbutiken.
 

 
Småblommig blus på korallfärgad botten.
Så fin!!
 
 
Alltså det blåste som attan när vi skulle ta dessa kort.
Det är halvstorm idag men tack i alla fal att solen skiner och ger energi.
Vaknade tidigt idag morse av att vinden ven och saker flugit omkring i trädgården och sedan har blåsandet fortsatt...Blåst gillar jag inte...men vem gör det, antagligen inte majoriteten av oss...haha...
 
 
Prickigt, prickigt!
En riktig favorit i min garderob, år efter år.
 
Prickar är klassiskt och tidlöst.
 
 
Denna omtyckta modell på T-shirt finns nu i ny variant av mönster och på snyggt blått.
 
 
Och denna randiga blus...
Åh den är såååå härlig i sina vackra färger.
100% bomull.
 

 
Säger hej med en liten vårblomma i nätkorg.
 
 
Ikväll ska jag iväg och träna.
 
Ska bli så kul! (hoppas jag...pepp pepp)
 
På återseende.

Inga kommentarer: