fredag 6 mars 2020

Idag fredag fri frakt på kläder och smycken!

 
Idag firar vi fredag!
Första fredagen i första vårmånaden och det känns bara så härligt!
 
 
Var lite sugen på att ta mina nya vita byxor idag faktiskt men nä...jag tänker jag sparar mig nog en vecka till ändå....haha...
Man kan ha en känsla när man är hemma och ska välja kläder och sedan när jag kommer till butiken så fryser jag ofta...och då känns det lite fel...
 
Ja ja, världsliga problem.
 
Igår var det så ljuvligt väder och våren anades i luften så vi fotade denna fina vårblusen nere vid vattnet som blänkte blått i den stilla eftermiddagssolen...
 
Just idag fredag kör vi
FRI FRAKT PÅ KLÄDER OCH SMYCKEN!
Välj alternativet "Hämta hos Tulipa"när du kommer till kassan så går frakten in på 0:-
 
OBS; ERBJUDANDET KAN EJ KOMBINERAS VID KÖP FRÅN ANDRA VARUGRUPPER!
 
 
Även mina örhängen finns i webshopen och det är stora fina ringar med gröna stenar och guldfärgad botten.
 
Sååå snygga!
 

 Så snygg till vita jeans, blå jeans, svarta jeans, att bära knäppt lite halvt, knäppt helt eller uppknäppt.
Många möjligheter med denna lite halvlånga blus.
 
Finns i nätbutiken.

 
Denna vecka har hittills bjudit på bortamiddag, träning, semlor, många nya härliga varor och humörhöjande vårblommor till butiken.
 
I helgen ska jag testa nya recept, ut och springa och om vädret tillåter nog fixa lite ute i trädgården också.
 
 
 
Kram och på återseende!

Inga kommentarer: