lördag 14 mars 2020

Hjärta

 
Godmorgon Lördag.
 
Idag skiner en fantastisk vårsol och det behövs ju så mycket av ljus i dessa tider och dagar när det mesta präglas av oro...
 
De sista dagarna har allt gått i sån rasande fart av coronia spridning, uppdatering av vad som gäller för oss alla i och med detta och en värld som reagerar som den gör, att jag faktiskt när jag vaknar på morgnarna nästan tänker "var allt det där en dröm?"
 
Men det var det ju tyvärr inte.
 
För egen del är jag som sagt inte rädd då jag inte tillhör en riskgrupp och inte är gammal men man tänker på alla konsekvenser för de som kan drabbas och alla företag och världsekonomin...
Nu finns det ju inget mer man önskar än att allt ska stabiliseras, lugna ner sig och plana ut...
Och att folk inte får panik...
 
Därför är det UNDERBART att möta alla kunder som kommer som säger "jag är inte rädd".
 

 
Detta hjärta gjorde jag som beställning till igår.
 
Och med det vill jag skicka en bamsekram till er alla.

Inga kommentarer: