lördag 17 december 2022

Instagram och tomtarna.


 

Igår när jag öppnade mitt instagram konto så stod det en liten ruta ovanför mina inlägg (kommer ju blandad information så ibland om ens konto liksom påminnelser och tips om olika saker man kan göra, slå på aviseringar, aktivera tvåfaktorsautentisering osv!) och då stod det;

2 miljoner konton har nåtts de senaste 30 dagarna.


Alltså det är helt galet!


Tänk 2 miljoner konton har jag nått med mitt instagram de sista 30 dagarna...

Wow, jag känner mig lite ödmjuk inför det faktiskt...

Och varför blev det så, jo det är dessa tomtar som har fått en sån snurr på instagram sen jag började lägga ut bilder på dem runt julskyltningen i slutet av november.

De har spridits till så många olika länder och jag har aldrig haft sån aktivitet på mitt konto som när tomtarna blev virala och plockades upp av instagrams algoritm.


Superroligt.

Men vem trodde det...


Man vet verkligen aldrig vad som blir en hit!😍



Tomtehälsningar Mariette

💚

Inga kommentarer: