onsdag 22 april 2020

Trädgårdsprylar.


Insektshotell till bin och humlor.
Nytt i nätbutiken.
Sådana här trevliga insektshus hjälper till att öka mångfalden i din trädgård och därmed hjälper till att få växter pollinerade.
Dessa ska lämnas kvar ute under vintern.



Hej från den som blivit världssämst på att skriva här.

Mitt liv är sig inte riktigt likt och tiden är som en torktumlare.

Dessutom vad ska jag skriva...
Lite så känns det, också.
Fast huvudet är definitivt fullt av tankar.😊

Idag på morgonen innan öppning har jag bakat en kaka till födelsedagsbarnet (tur man har ugn i butiken) och letat bilder till ett litet reportage.

Nu ska jag beställa blommor och fortsätta med bokföring.
Prismärka nyheter och fota nyheter.

Och lite allt annat som ska göras.

Härligaste vädret har vi ju fått också och jag kanske stjäl till mig en liten stund på trappan i solen.
😊
Nästan overkligt varmt och vårens grönska exploderar.



I helgen lade jag ut vindsnurror på mitt instagram konto och de blev verkligen superpoppis.
(vi kan dock ej skicka dessa då de är för långa).

Jag beställde fler bums och nu är de på G och jag hoppas de kommer idag eller imorgon.


Ha en härlig dag.

Vårhälsningar från Knäred
💜

Inga kommentarer: