torsdag 9 april 2020

Skärtorsdag

 
Glad påsk på er!
 
 
Det känns som att jag är i en torktumlare just nu eller nåt...
Lite sliten, men glad.
Mycket jobb.
Mycket känslor.
Många fina samtal med kunder.
Mycket att hinna med när jag ska jobba själv...
 
 
Hinner liksom inte få fram orden om saker och ting så jag håller mig kort och skickar iväg dessa bilder till er...
 
 
Ansiktsvas från nätbutiken.
 
Påskiga buketter och arrangemang har fyllt mina dagar denna veckan.
 
 
 Skickar iväg ett TV programs tips.
"Husdrömmar Sicilien" ikväll på SVT1.
 
Jag kommer att kolla på alla avsnitt på SVT Play så fort jag hinner.
Kan inte bärga mig vecka efter vecka i väntan på nya avsnitt.
Gillar detta så mycket!
En svensk familj som köper ett Palazzo på Sicilien...
Ja, slitigt men drömmigt och vaaackert!
 
Ha en härlig påsk och så hörs vi snart igen.
 
Kram

Inga kommentarer: